Pazar, Nisan 20, 2014

BİR DEKUPAJ TABLO DAHA

Ahşap zemin üzerine gaz lambası aksesuarlı, kağıt dekupajı ile yaptığım yeni tablom.
Tablomuzun üzerinde bir adet gaz lambası aksesuarı bulunmaktadır. Gaz lambasını silikon kalıp alarak hazırladım ve sert döküm alçısı dökümünü yaptım. Donunca boyasını yapıp tablomuzun üzerine güzelce yapıştırdım. En son olarak vernikleyip çerçevelerini yaptım.

Tablomuzun boyutları 50,5cm'e  35cm 'dir.

Anneler gününe özel olduğu için indirimli fiyattan satışını yapıyorum.

Satın almak için blogumda bulunan iletişi formundan benimle bağlantıya geçebilir veya emeksensin.com daki dükkanımdan kredi kartınızla peşin veya taksitle alabilirsiniz.

Satın almak için TIKLAYIN.

FİYAT: 25.00-TL









0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena