Çarşamba, Nisan 16, 2014

DENİZ MAHSÜLLERİ DUVAR TABLOSU

Deniz mahsüllerinden oluşan tablom:)) Kalp şeklindeki kalıbımıza yaptığım bu tablonun üzerindeki deniz mahsüllerinin hepsi orjinal deniz kenarından toplanmış ürünlerden oluşuyor.
Kalıbı sert döküm alçısından yaptım. İyice kuruyup suyunu saldıktan sonra dalgalı bir şekilde maviye boyadım. Boya kuruyunca deniz kabuklarını ve deniz minarelerini üzerine kuvvetli yapıştırıcı ile yapıştırdım. Düşme tehlikesi yoktur:) Balığımızıda kendim yaptım ve onuda üzerine yapıştırdım. En son olarak ta vernikledim. Ve deniz ürünleri temalı tablom hazır duruma geldi..

Bu ürünümü de emeksensin.com daki dükkanıma koydum. Almak isterseniz dükkanımı ziyaret ederek kredi kartınızla peşin veya taksitle alabilirsiniz.
Satın almak için TIKLAYIN.

Fiyat: 30,00-TL

SATILDI



Deniz temalı tablom satılmıştır. Sipariş üzerine yeniden hazırlayıp 2-3 gün içinde kargoya verebilirim.

4 yorum:

  1. Gerçekten tam bir el yapımı olmuş, ellerinize sağlık yaz ayları yaklaşırken güzel iç açıcı bir çalışma olmuş,çok beğendim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çook teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık, böyle şeyleri gördüğümde neden benim böyle yeteneğim yok diye hayıflanmıyor değilim... Çok güzel ve şık bir çalışma olmuş tekrar ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tekrardan ama inanki öyle özel bir yetenek gerektirmiyor. Bende başlarda hiç birşey bilmiyordum. google da youtube da videoları seyrede seyrede, yapa boza, yapa boza sonunda ortaya bişeyler çıkarmayı başardım. Eminim ki sizde kolaylıkla yapabiliirsiniz ;))

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena