Salı, Nisan 01, 2014

ÜÇ BOYUTLU ÇİÇEK DESENLİ DUVAR TABLOSU

Günün Çalışması:
Evet efendim bugünün çalışmasıda üç boyutlu duvar aksesuarım.:)
Silikondan kalıp aldıktan sonra diş hekimlerinin kullandığı özel döküm alçısı ile dökümünü yaptım ve boyadım. En son olarak ta vernikledim. Umarım beğenmişsinizdir. Kullandığım alçı serttir ama ağırlık olarak hafiftir. Kargoda ağırlık sorunu olmaz.
Ben şimdilik bu renkleri kullandım ama daha renk ilave edeceğim. Arzu ettiğiniz bir renk veya renk kombinasyonu var ise boyanabilir.

Ürünümü beğendiyseniz ve almak isterseniz blogumda bulunan iletişim formundan bağlantıya geçebilir veya emeksensin.com daki dükkanımdan kredi kartınızla peşin veya taksitle alabilirsiniz.

Satın almak için TIKLAYINIZ..

FİYAT:25,00-TL


1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena