Çarşamba, Haziran 25, 2014

SWEET HOME KAPI AKSESUARI

Aldığım bir sipariş üzerine hazırladığım ''Günebakan'' desenli kapı süsüm hazır ve yarın sabah Ankara'ya gitmek üzere yola çıkacak. Tuba hanımcım umarım beğenir :))

Kendisi bana mail ile ulaşarak günebakan desenli ve üzerinde homesweethome yazan bir kapı süsü hazırlayıp hazırlayamayacağımı sormuştu?? Tabii ki hazırlarım cevabımdan sonra bugün giriştim yapmaya. Hazır olarak elde ettiğim ikili ham ahşap panoya peçete dekupajı uyguladım. Üst kısmını yeşile boyayıp yine ahşaptan sweethome yazısınıda boyayıp yapıştırdım. Ve kuruma süreleri bitince bağlatılarını yaptım. Ayrıca uğur böcüğü ve yusufçuklarla biraz daha süslü bir hale getirdim.

*Sizinde bu şekilde arzu ettiğiniz desen ve renk tercihleriniz varsa bana ulaşabilirsiniz..

*Bu şekilde kapı aksesuarının fiyatı 20.00-TL'dır.





0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena