Perşembe, Temmuz 10, 2014

AHŞAP KABARTMALI KUTU

Hamur kabartma ve eskitme tekniği ile yaptığım bebek patikli kutum. 
Kutu bittikten sonra bu patikler gözüme nedense daha bir şirin ve gerçek gibi göründü:))
Eskitme tekniğinin nasıl yapıldığını daha önce anlatmıştım. Buradan bulabilirsiniz.
Bu kutuyada eskitme tekniğini uyguladıktan sonra hamur kabartma tekniğini uyguladım.
Hobi marketlerde satılan havayla kuruyan hamuru merdane ile açtıktan sonra üzerine peçeteyi dekupe ettim. İnce maket bıçağı ile kenarlarını aldıktan sonra alt kısmına patiğe göre biraz daha hamurdan ilave yaptım. Ve dekupaj tutkalı ile kutunun üzerine yapıştırdım. Sprey vernik ile vernikledim.

Bu kutuyu emeksensin.com daki dükkanıma ekledim. Satın almak için blogumda bulunan iletişim formundan bağlantıya geçebilir yada kredi kartıyla almak için dükkanımı ziyeret edebilirsiniz.
Satın alma işlemi için TIKLAYINIZ.

FİYAT: 25.00-TL

İŞTE KUTUMUZ:)












0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena