Pazartesi, Temmuz 21, 2014

ÇOCUK ODALARINA ÖZEL AYICIKLI PANO

Minik dostlarım için tasarladığım bu sevimli ayıcığı hamur kabartma tekniği ile panoya uyguladım. Ayıcığı hamura peçete transferi uygulayarak yaptım. Alt zemini ise mumla eskitme uygulanarak boyanmıştır. 

Ben yaptıktan sonra pek bir sevdim aynısından bir adet daha kendime yaparak odama astım bile:))

Hatta bugün evimize gelen misafirlerden minik olan bir bızdık panom hakkında şu yorumda bulundu Aynen yazıyorum ''Ayıcığın burnusunu arımı sokmuş. Burnusu şişmiş'' :))

*Kalp şeklindeki bu panomu beğendiyseniz sipariş için blogumda bulunan iletişim formundan benimle bağlantıya geçebilirsiniz. 

*Çocuklara özel olduğundan bayrama kadar olan siparişlerde kargosuda benden :) Bir çocuğun sevinmesinde çorbada tuzum bulunsun.


FİYAT: 20.00-TL 



Not: Ücretsiz kargo sadece yurtiçi için geçerlidir..

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena