Salı, Temmuz 08, 2014

ESKİTME TABLO




Sipariş etmek isterseniz blogumdaki iletişim formundan bağlatıya geçebilirsiniz..

Eskitme Tablo

Mumla eskitme tekniğinde ilk deneyimim.. :)) Kalp şeklinde önceden elimde hazır olan kalıba uyguladım tekniği sonrada menekşe desenini dekupe ettim. Ve ahşaptan sol anahtarı aksesuarı ile son şeklini verdim..

Şimdi gelelim mumla eskitmenin nasıl yapıldığına.


Gerekli olan malzemeler:
2 farklı renkte akrilik boya
Beyaz mum
Zımpara

Öncelikle eskitme yapılacak objeyi 2 kat akrilik boya ile boyuyoruz. (Eskitmede alt zeminde hangi rengin görünmesini istiyorsanız onu sürüyorsunuz)
Boya tamamen kuruyunca mumu objenin her tarafına sürüyoruz. (Rende ile havuç rendeler gibi her tarafına köşelerine iyice sürün)
Sonra bir fırça veya kuru bez yardımıyla objenin üzerindeki fazla mum artıklarını temizliyoruz.
Diğer rengimizide objenin her tarafını kapatacak şekilde boyuyoruz.
Bu boyada kuruyunca zımpara ile köşelerden ortalardan ince ince zımpara yapıyoruz. Zımparayı ikiye katlayıp bıçakla bir şey doğrar gibi kullanıyoruz.
İstediğiniz görüntüyü elde edince objeyi istediğiniz gibi süsleyin. 

3 yorum:

  1. ellerine sağlık çok güzel olmuş:)
    blogunu takibe aldım canım bana da beklerim
    emirinkokusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Blogunuzu ziyaret edip üye oldum. Emircik çok tatlı maşallah. Allah nazarlardan korusun:)

      Sil
    2. teşekkür ederi, hoş geldiniz :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena