Çarşamba, Kasım 19, 2014

VE YILBAŞI HAZIRLIKLARI BAŞLAR - Kapı çelengi

Kasım'ın sonuna doğru gelmişken ve yepyeni bir yıla merhaba demeye yaklaşırken yılbaşı hazırlıklarıma balıklama bir giriş yapmış bulunmaktayım.

Yeni yıl hediyeliklerimin büyük bir çoğunluğunu ücretsiz kargo ile göndermeyi planlıyorum.

İlk cicilerimi beğenilerinize sunuyorum şuan.

Üç farklı figürde yapmış olduğum kapı çelenkleri.

Bu çelengleri yuvarlak resim çerçevesi kalıbına döküm yaparak hazırladım. Ortasındaki desen transferinden sonra resin döktüm ve camlı çerçeve görüntüsü hazır oldu.

Daha sonrasında yapma çam dalları ve yine kalıplara döküm yaparak elde ettiğim süslemelerle biraz daha süsledim.

Çelengi genişliği 12 cm'dir..

Ve bu ürünümde ücretsiz kargo kategorisinde. (Ücretsiz kargo sadece yurtiçi gönderimlerde geçerlidir)

Sipariş etmek isterseniz blogumda bulunan iletişim formundan benimle bağlantıya geçebilir yada kredi kartınızla emeksensin.com daki dükkanımdan online satın alabilirsiniz.

Online satın almak için TIKLAYINIZ.

FİYAT: 20.00-TL - Ücretsiz Kargo




 Çok ağır olmadığından yılbaşı ağaçlarınızada asabilirsiniz..





1 yorum:

  1. Yılbaşı süslerini de çok seviyorum :) Çok güzel olmuşlar, emeğine sağlık...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena